Nieuwe huisstijl en webshop

door | mei 18, 2016

Na een halfjaar hard werken, kunnen we eindelijk maar met gepaste trots schrijven: Betaalbarekunst is geheel vernieuwd! Zowel aan de voor- als aan de achterkant is lang en hard gewerkt om mooier en beter voor de dag te komen.

Huisstijl

Ontwerper en dtp’er,  Sandra Holleman, heeft allereerst ons nieuwe logo ontworpen. Het is een kleurrijk en no-nonsense embleem geworden. Precies waar Betaalbarekunst voor staat. De stijl is doorgevoerd in het print- en drukwerk. Van visitekaartjes tot flyers en cadeaubonnen: het geheel heeft de uitstraling gekregen die we hoopten en daar zijn we trots op.

Webshop

Internetbureau Rode Boei IT heeft ons geholpen met het technische deel. De nieuwe webshop heeft een unieke “masonry” layout/navigatie gekregen en heeft tal van functionaliteiten om meer kunst en een nog betere service te kunnen leveren.

Betaalbarekunst is namelijk mede een platform voor kunstenaars geworden. Met de shop-in-a-shop kunnen “betaalbare kunstenaars” hun eigen kunstwerken beheren, verkopen en verzenden. Inclusief  de service en garantie van Betaalbarekunst.

Maar er zijn ook een kunstveiling, wensenlijst en een uitgebreid zoekfilter geïntegreerd. Tevens kun je nu bij elk kunstwerk direct een vraag stellen en de vragen en antwoorden van anderen teruglezen.

Cashback

Ohja, superleuk is ook de mogelijkheid voor klanten om foto’s van hun pas aangeschafte kunst te kunnen delen en hier een cashback voor te krijgen.

Neem een kijkje

Op de achtergrond is er nog veel meer, zoals het meesturen van strakke pdf-facturen bij bestellingen. Maar daar zullen we je niet mee lastig vallen.

Neem snel een kijkje bij al onze kunstwerken, de kunstveiling, of op onze Facebook-pagina. En mocht je nog vragen hebben, kijk dan op onze servicepagina’s of neem contact met ons op.

Graag tot horens of ziens!

Erik-Jan Jonkman & Nathalie Harder
Betaalbarekunst.nl

 

 

0 reacties

Een reactie versturen