Informatie over verzending en transport

Op deze pagina vind je informatie over verzending en transport van onze kunstwerken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

De levertijd van onze kunstwerken staat altijd onder Levering vermeld bij (het gekozen formaat van) het kunstwerk. Levering houdt in de tijd die wij nodig hebben om het kunstwerk verzendklaar te maken en aan onze transporteur over te dragen. Doorgaans krijg je de volgende (werk)dag je kunstwerk geleverd.
Ja, bij het afrekenen kun je een factuuradres en een ander afleveradres opgeven.
Wij werken met diverse transporteurs maar brengen ook graag zelf wat weg. Per kunstwerk bepalen we de beste optie.
Ja, je kunt elk kunstwerk ook op komen halen in onze galerie in Den Haag. Kies deze optie bij het afrekenen en wij nemen contact met je op voor de details.
Ja, de bedragen die vermeld staan bij de kunstwerken zijn inclusief verzending (en btw) binnen Nederland en België. Naar andere landen versturen wij op verzoek en vragen wij een kleine meerprijs.
Ja, dat kan. Naar andere landen versturen wij op verzoek en vragen wij een kleine meerprijs.
De retour-verzendkosten zijn helaas wel voor jou. Meer hierover lees je onder Kunst retourneren.
Elk kunstwerk wordt naar behoefte en dus verschillend verpakt. Betaalbarekunst en haar transporteurs zorgen in elk geval voor een veilig transport. Mocht je verpakkingsschade aantreffen, meld dit dan aan de chauffeur, maak foto’s en meld dit ons direct. Wij zorgen vervolgens voor een correcte afhandeling en dat jij in elk geval een feilloos kunstwerk in bezit krijgt. Lees hier alles over Schade en garantie.
Ja, afhankelijk van de transporteur krijg je, zodra je bestelling is verzonden, een track & trace, telefoontje of sms/e-mail over de verwachte afleverperiode.
Back to Top