Informatie over bestellen en betalen

Op deze pagina vind je informatie over het bestellen en betalen van kunstwerken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Ja, alle bedragen die vermeld staan bij de kunstwerken zijn inclusief btw en verzending. Wij hebben verder geen (verborgen) bestelkosten o.i.d.
Nee, een deel hebben wij op voorraad en een deel bestellen wij na bij onze leveranciers. Onze betaalbare kunstenaars hebben hun aangeboden kunstwerken in principe op voorraad. Onze voorraad staat altijd aangegeven met bijvoorbeeld: “Op voorraad: 1”.
Ja, bij het afrekenen kun je een factuuradres en een ander afleveradres opgeven.
Koop een kunstwerk en betaal met iDEAL. Na je aankoop krijg je een deel van je aankoopbedrag terug als je je foto op onze site plaatst. Hoe je dat doet lees je op betaalbarekunst.nl/cashback.
Je kunt bij ons op alle gangbare manieren betalen. Van iDeal, overboeking, paypal, creditcard tot achteraf betalen en de VVV Giftcard. Voor Belgische klanten is er Belfius en Bancontact en voor Duitse klanten Sofort banking.
Ja, je kunt bij ons op verschillende manieren achteraf betalen, zonder extra kosten! Als je bij het afrekenen kiest voor “Achteraf betalen”, dan stuurt onze betaalprovider Focum/Sisow jou een factuur zodra je je bestelling hebt ontvangen (alleen beschikbaar in Nederland). Kies je voor “Onder rembours” dan betaal je per PIN aan de bezorger.
Wanneer je kiest voor AchterafBetalen, beoordelen wij de aanvraag op basis van de door jou ingevulde gegevens. Kan je niet betalen met AchterafBetalen? Dan kan dit aan een aantal zaken liggen. Controleer goed of de door jou ingevulde gegevens correct zijn. Een verkeerde geboortedatum, onjuiste naam of ander afleveradres dan woonadres kan ervoor zorgen dat de betaling niet goedgekeurd wordt. Bestel je voor het eerst met AchterafBetalen? Dan kan het voorkomen dat er bij ons nog onvoldoende informatie over je bekend is om achteraf betalen goed te keuren.  Heb je meerdere bestellingen openstaan bij AchterafBetalen? Dan kun je pas weer betalen met AchterafBetalen wanneer je de openstaande rekeningen hebt betaald. Is het je nog steeds niet duidelijk waarom je aankoop is afgekeurd? Dan kun je een inzageverzoek indienen bij Focum en zoeken wij voor je uit waarom je aankoop geweigerd is.  Meer informatie over de inzageprocedure vind je op de website van Focum. Uiteraard kan je wel met een andere methode betalen bij de webwinkel
Ja, voor kunstwerken die 100% vergelijkbaar zijn, ben je bij ons altijd verzekerd van de laagste prijs. Mocht je binnen een maand na aanschaf exact hetzelfde product ergens andere goedkoper zien, dan krijg je direct het verschil op je rekening teruggestort. Je dient ons dan uiteraard wel een link of foto van de betreffende aanbieding toe te sturen.
Mollie is onze betaalprovider en een van de grootste van Nederland. Zij verzorgen voor ons betalingen via o.a. iDeal, Paypal en creditcard. Ook bankoverboeking gaat via iDeal omdat dat voor ons administratief gemakkelijker is. Op je bankafschrift zul je daarom ook Mollie zien staan.
Ja, maar dat kan alleen bij afhalen in onze Galerie in Den Haag. Hier controleren we overigens altijd op vals geld.
Ja, je betaalt altijd in een https (versleutelde) beveiligde omgeving. Je betaling verloopt bovendien via een van onze betaalproviders: Mollie of Focum. Dit zijn onafhankelijke, professionele partijen die alle soorten betaalverkeer al jaren in goede banen leiden.
Ja, nadat je bestelling is verzonden krijg je bij de emailbevestiging een btw-factuur in pdf-formaat.
Nee, want wij hebben door onze inkoop lagere prijzen voor jou bedongen dan dat je direct bij de kunstenaar zou kopen. Bovendien ben je bij ons verzekerd van een veilige betaling, correcte verzending, recht op retour en bemiddeling voor het geval er iets mis gaat.
Back to Top