Informatie over schade en garantie

Op deze pagina vind je informatie over schade en garantie m.b.t. onze kunstwerken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Bij ons ben je op alle punten verzekerd van een veilige online aankoop. Van betaling, verzending, verschillen van mening tot garantie op de kunstwerken zelf. Over deze punten lees je hieronder meer.
Naast beveiligd betalen via o.a. iDeal en je (verzekerde) creditcard bieden wij je de mogelijkheid om achteraf te betalen. Zo hoef je nooit bang te zijn dat wij met de noorderzon zijn vertrokken en dat jij naar je kunstwerk kunt fluiten.
Ja, op al onze kunstwerken zit aankomstgarantie. Mocht er tijdens de verzending schade aan het kunstwerk optreden, dan is dat risico voor ons. Kijk daarom altijd goed of de verpakking is beschadigd en neem in dit geval direct contact met ons op. Wij handelen vervolgens de schade af met onze transporteur/verzekeraar en we sturen jou z.sm. een nieuw exemplaar of vergoeden je aankoopbedrag.
Op al onze kunstwerken bieden wij 3 jaar garantie. Binnen deze garantie vallen kleurechtheid, constructie en vervorming. Aanspraak op garantie van kunstwerken waarvoor wij hebben bemiddeld verloopt ook via ons.
Ja, wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur. Dit betekent dat wij voldoen aan wetgeving, transparant zijn in onze informatievoorziening en bemiddeld worden bij geschillen.
Helaas kan het altijd gebeuren dat er een verschil van mening ontstaat. In dat geval zullen wij altijd eerst proberen tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken dan leggen wij ons geschil voor aan WebwinkelKeur. Mochten zij niet tot een oplossing komen dan bemiddelen zij tot een bindende uitspraak bij Geschilonline.nl
In het kort: wij verkopen je gegevens nimmer door aan derden. Klanten die iets hebben gekocht sturen we maximaal eenmaal per maand een nieuwsbrief waarop je je te allen tijd kunt afmelden.
Naast onze harde garanties, zijn wij trots op onze zachte garanties in de vorm van beoordelingen en kunst van klanten op de site.
Back to Top