Toch niet blij met je aankoop? Op deze pagina vind je informatie over het retourneren van onze kunstwerken. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Verander later eventueel nog wat aan de opstelling. Ben je nog niet overtuigd maar vind je het kunstwerk wel mooi? Probeer dan een andere plek. Blijft de klik uit? Stuur dan een mail naar retouren@betaalbarekunst.nl om door te geven dat je het kunstwerk graag retour wilt sturen. Doe je kunstwerk wel binnen twee weken na je retourmelding op de post.
Als je bijvoorbeeld een incompleet, gebruikt of duidelijk door jou beschadigd kunstwerk retourneert, trekken wij de kosten voor herstel of compensatie van het retourbedrag af. Voor een missende of onbruikbare originele doos rekenen wij normaliter 15 euro.
Als een kunstwerk beschadigd aankomt ruilen wij deze gratis voor je om. Als je een beschadigd kunstwerk retourneert en niet om wenst te ruilen zijn de retourverzendkosten voor jou.
Kleinere en minder kwetsbare kunstwerken kun je retourneren met PostNL. Hiervoor dien je het kunstwerk bij een PostNL-locatie af te geven. De kosten hangen af van het formaat maar liggen ergens tussen de Euro 6,50 en 13,50.
Grotere en kwetsbaardere kunstwerken verzenden en retourneren we met een gespecialiseerde transporteur. Deze komt het pakket weer bij je ophalen. Je moet alleen wel thuis of op kantoor zijn gedurende het afgesproken tijdvak. Hiervoor rekenen we 15 euro die we verrekenen met het aankoopbedrag.
Voor de verpakking kun je, met wat eigen plakband, grotendeels gebruikmaken van dezelfde verpakking. Overige retourinstructies sturen we je per e-mail.
Je kunt het kunstwerk ook persoonlijk afleveren in Den Haag, dit is uiteraard gratis.
Indien wij het kunstwerk op laten halen door onze transportdienst, rekenen we voor Nederland 15 euro, en voor België 35 euro. Deze kosten verrekenen we met het aankoopbedrag.
Zelf terugbrengen is uiteraard gratis.
Een groot kunstwerk verzenden is bovendien duurder dan het verzenden van bijvoorbeeld kleding. Een kunstwerk kopen moet ook geen impulsaankoop zijn. Met gratis retourneren zouden we dit in de hand kunnen werken en de prijzen onnodig opdrijven.